Find din næste ejendom her
Støtte folk i at opfylde deres drømme

Start din agentkarriere hos Engel & Völkers

Sælg din ejendom med førsteklasses service

Diskret, hurtig og med mange års markedskendskab

Engel & Völkers Licenspartner Odense Commercial > Blog > Pressemeddelelse, 15. januar 2021

Pressemeddelelse, 15. januar 2021

Odense C
- Brian_Kõhl_006_F_1280x400px_150dpi_RGB.jpg

Ny erhvervsmægler hos Engel & Völkers Commercial Odense

Nyt ansigt hos Engel & Völkers Commercial Odense. Brian Køhl er ny erhvervsmægler fra 15. januar, hvor han får fokus på salg, vurdering og udlejning af erhvervsejendomme.

Siden navneskiftet fra home Erhverv til Engel & Völkers Commercial i 2020 har der været travlt hos den landsdækkende erhvervsmæglerkæde. I Odense-afdelingen, Engel & Völkers Commercial Odense, betyder det, at de nu kan byde velkommen til en ny erhvervsmægler, 54-årige Brian Køhl. Brian Køhl har været ansat som erhvervsmægler hos Colliers i Odense og har desuden erfaring som tidligere erhvervsassurandør.

CEO i Engel & Völkers Commercial Odense, Henrik Svane, glæder sig til udvidelsen af erhvervsmæglerteamet i Odense og til at få Brian Køhl med på holdet:

- Med ansættelsen af Brian Køhl gør vi vores team i Odense endnu stærkere. Vi har i forvejen dygtige kompetencer inden for salg, vurdering og udlejning af erhvervsejendommen, og Brian Køhl passer perfekt ind med hans erfaring fra branchen. Ansættelsen er samtidig en del af en fremtidig strategi, hvor vi ønsker at være en markant profil på det lokale marked, siger Henrik Svane, CEO hos Engel & Völkers Commercial.

Brian Køhl glæder sig til at trække i arbejdstøjet.

- Jeg ser frem til at komme i gang med arbejdet hos Engel & Völkers Commercial, som jeg har hørt rigtig meget godt om. Det er en stor erhvervsmæglerkæde med mange dygtige og erfarne folk, og jeg glæder mig til både at kunne lære en masse og til at kunne bidrage med mine kompetencer, siger Brian Køhl.

Engel & Völkers Commercial Odense har med ansættelsen af Brian Køhl i alt fem ansatte på kontoret på Mageløs 7 i Odense.

Engel & Völkers
Licenspartner Odense Commercial
  • Gråbrødrepassagen 12, 1.sal
    5000 Odense C

CVR: 41520841

Vi kender den sande værdi af din ejendom

Vores erfarne rådgivere har et indgående markedskendskab og står klar til at give dig en gratis og uforpligtende vurdering, hvad end du overvejer at sælge din ejendom eller blot ønsker at kende markedsprisen.

Følg os på de sociale medier