Oficina con luz natural y soleada de 93 m2 en edificio mixto con servicio de conserjería. Vistas a patio interior.
Suelo de parquet e instalación elèctrica en buen estado.
Se distribuye en dos amplios espacios comunicados con un aseo con ducha.
Pavimento de parquet.
La zona de Francesc Macià, atravesada por la Av. Diagonal, es una de las más prestigiosas y transitadas de la ciudad al estar ubicada en uno de los puntos clave de entrada y salida, además de estar junto a grandes bloques de oficinas de la Avenida Diagonal. Otras calles como Josep Tarradellas, Urgell y la Avenida de Pau Casals también desembocan en este punto dándole un carácter más comercial.
Superficie: 93 m²
Precio: 265.000€
IBI y gastos comunitarios: consultar
Disponibilidad: inmediata
Contáctenos sin compromiso para más información sobre esta oficina o sobre otras que tenemos en cartera.
-----
English Translation
Very bright office of 93 sqm in a mixed building with concierge service.
Views over a quiet Eixample patio near Francesc Macià.
Wood floor and facilities in good condition.
It is distributed in two open spaces connected, and bathroom with a shower.
The Francesc Macià area, crossed by Av. Diagonal, is one of the most prestigious and busiest in the city as it is located in one of the key points of entry and exit, as well as being next to large office blocks on the Avenue Diagonal. Other streets such as Josep Tarradellas, Urgell and Pau Casals Avenue also lead to this point giving it a more commercial character.
Surface: 93sqm
Price: 265.000€
Monthly expenses and city hall taxes: upon request
Availability: immediate
Contact us without obligation for more information about this office or about others that we have in our portfolio.
------
Traducció Català
Oficina molt lluminosa de 93 m2 en edifici mixt amb servei de consergeria.
Vistes sobre pati interior de l'Eixample.
Terra de parquet i instal·lació elèctrica en bon estat.
Està distribuit en 2 espais oberts connectats i un lavabo amb dutxa.
La zona de Francesc Macià, travessada per l'Av. Diagonal, és una de les més prestigioses i transitades de la ciutat en estar situada en un dels punts clau d'entrada i sortida, a més d'estar al costat de grans blocs d'oficines de l'Avinguda Diagonal. Altres carrers com Josep Tarradellas, Urgell i l'Avinguda de Pau Casals també desemboquen en aquest punt donant-li un caràcter més comercial.
Superfície: 93m²
Preu: 265.000€
IBI i despeses comunitàries: consultar
Disponibilitat: immediata
Contacti'ns sense compromís per a més informació sobre aquesta oficina o sobre unes altres que tenim en cartera.